Åka på lajv i höst?

Har lyckats med bravaden att boka in mig på ett lajv - dock har jag inte anmält mig än men ska väl försöka göra det så fort jag får tid. Det har varit lite mycket de senaste dagarna med farfars begravning och kommer vara minst lika mycket de närmsta dagarna med tal på torget och arbetsstämma med mitt politiska ungdomsförbund.
Jag har i alla fall bestämt mig för att åka på lajvet Fjällheim - Skogens hemligheter som Dalslands MedeltidsFörening anordnar. Detta utspelar sig i Högsäter den 9-11 september. Vi får se om jag åker dit ensam eller om jag får med mig någon/några.
Har inte riktigt tänkt ut vad jag ska spela för karaktär än; funderar på bybo, lyckosökare eller någon form av legosoldat. Har inte spelat något av dem innan så skulle vara skoj att testa.
Vad tycker ni läsare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0