Det var så den långa färden började...

Då var det bestämt att jag ska starta en lajvblogg. Alltför länge har jag tyckt att det finns för få sådana ute på internet så att jag beslutade mig för att själv är bäste dräng och startar nu upp en egen.
Jag kan inte säga att jag är någon erfaren lajvare, långt ifrån - dock har jag önskan att en dag kunna kalla mig så, eller i alla fall i jantelagens Sverige, höra andra kalla mig erfaren.
Nog om mig. Denna bloggs huvudsakliga syfte kommer kretsa runt mina lajvtankar och lajvprojekt - ibland kanske jag råkar skriva något olämpligt på fyllan men det är sådant ni kan komma att få leva med.
Jag hoppas i alla fall att bloggen ska kunna vara intressant för någon att läsa. Vem vet - jag kanske i framtiden blir lajvvärldens motsvarighet till Kissie?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0