Generellt intresse

Det är ganska skoj att se hur många människor som tycker att det är intressant med lajv - märkte det igår när jag var på middag på det politiska ungdomsförbundet där jag är aktivs arbetsstämmag. Det är tydligen häftigare att kunna skriva alviska tecken än att att ha någon relevant utbildning eller häftigt jobb. Det blev ett bra samtalsämne.

Flera personer verkade också intresserade av att testa lajv - kanske lite för intresserade ibland kan tyckas. Det är i vilket fall som helst väldigt skoj med folk som respekterar ens hobby, är frågvisa och vill lära sig mer - även om det kanske finns de som tycker att jag är konstig. Dock har deras åsikt mycket begränsad inverkan på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0