Hoppsan!

Hade i stort sett glömt att jag hade bloggen. Kanske inte det smidigaste om jag ska framstå som seriös lajvare...
I alla fall - jag har anmält mig till Prolog2012, Sveriges största lajvkonvent som kommer äga rum i Västerås 3-5 februari. Var där i våras och jag ångrar inte att jag åkte dit. Får hoppas att jag kommer ha lika trevligt denna gång. Lajvare är minsann ett sällsamt släkte.
Datum för det första lokala lajvet i min hemkommun Sunne för 2012 är också satt till 20-22 april så om någon är sugen på ett lågfantasylajv i tidig medeltida miljö så finns det en hemsida att kika på.
Jag kan även informera om att jag beställt mig lite nya lajvgrejer. Lite extra rustning och vapen. En gorget, en ny ringbrynjehuva, handskar och armskenor i plåt samt ringbrynjehosor. På vapensidan har jag beställt Odo, the mace och Stirland IX daggernfrån Calimacil och en pilbåge med några pilar - allt utom Calimacilvapnena beställt från favoritsajten batalj.eu!
Ska bli bättre på att uppdatera i framtiden - tills dess bjuder jag på en bild av Jan i ett vakttorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0