Hemsidan uppdaterad och förbättrad

Nu har jag lagt ytterligare lite tid på hemsidan jag skrev om i förra inlägget (någon gång förra veckan). Det finns fortfarande mycket att göra men nu känner jag att jag är redo att ge fler personer behörighet så jag slipper göra allt jobbet själv (dock känner jag att det i slutändan kommer bli jag som gör allt jobb ändå - folk är helt enkelt för lata ibland).

Dock kommer det vara skönt att ha all information samlad på ett ställe och som alla kan komma åt inför nästa lajv, det hjälper spelarna att få en tydligare bild av världen vilket förhoppningsvis leder till ett bättre spel. Jag har alltid hävdat att det är viktigt att ha ett bra informationsflöde när det handlar om organisation - det brukar vara skillnaden mellan att lyckas och att misslyckas.

Här är i alla fall en skärmdump från startsidan:



Det kommer som sagt bli bättre men det är en duglig början och bättre än något som funnits innan.

Besök gärna hemsidan och ta en titt på vårat lajv (dock på egen risk då den är långt ifrån klar) HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0