Prioriteringar

Har varit relativt värdelös på att uppdatera bloggen på sistone. Har haft fullt upp med att förbereda mig inför partistämman, plugga och flytta in - det är ibland jobbigt att inte bara ha en sysselsättning. Jag har dock hunnit med att sy lite på min läderkjol som jag tror kommer bli bra i slutändan. Är riktigt taggad på att sy och tänkte köpa mig lite mer vadmalstyg snart, ska sy mig en lång ock fin tunika tänkte jag.



Nu tog jag visserligen bilden för en vecka sedan så jag har hunnit göra lite mer på den, just nu är det bara en fästningsanordning som behövs. Funderar på att använda mig av snören - ska klura lite på det i veckan.

Tror för övrigt att detta är det första lajvbloggsinlägget i svensk historia som skrivits på en Moderat partistämma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0