Snart dags för byggdag igen

Som jag skrev för två veckor sedan så hade vi en bygg- och fixardag på det lokala lajvområdet i Sunne med väldigt dåligt deltagande och engagemang. Vi har dock beslutat att göra ett nytt försök nu på söndag och hoppas att fler folk kommer då - blir vi inte fler än fem personer tror jag bestämt att jag lämnar föreningen och startar upp något eget.

Det är ett hot!


Tänkte åka upp en sväng imorgon lördag också för att kika runt lite på vad det finns för eventuella möjligheter att utveckla lajvbyn. Om inte annat är det skönt att bara ta en promenad i skogen och njuta av naturen - det lär ju bli lite färre sådana möjligheter nu när älgjakten drar igång.

Tänkte även röja överraskningen åt alla yxgalningar som jag undanhållit i snart två veckor - nämligen denna:


Nu går det alltså att öva sig på yxkastning i härlägret =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0