Barda!

På fredag kan man se säsongens första avsnitt av Barda på SVTb kl 19.15. Barda är, för er som inte känner till det, ett lajvinspirerat barnprogram där ett gäng barn ledda av Karl Ytterberg ger sig ut på äventyr för att rädda världen.

Jag kan erkänna att jag följde förra säsongen stenhårt. Tillsammans med Lurvas och Jan hypade vi serien till närmast omänskliga höjder till de något yngre lokala lajvintresserade ungdomarnas förtret - de var inte lika förtjusta i Barda som vi var.

Förra årets säsongsavslutning var spektakulär - vi struntade i TVn och projekterade bilden på en vägg och skrålade med julmust i våra dryckeshorn. Jag hoppas att årets säsongsavslutning kan bli minst lika häftig.

För att kolla på trailern så kan ni klicka HÄR

Nu ska jag återgå till diskussionerna med Jan och Lurvas över vilket tält vi bör sy - just nu lutar det mot ett ryttartält.

Kommentarer
Postat av: Jan

Yes det ska hypas som bara den, och definitivt mer Julmust. BARDAAAA!!!!1one

2011-10-02 @ 16:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0