Hemkommen

Då har man varit hemma några timmar efter Fjällheim - Skogens hemligheter. Tvättmaskinen går för fullt, saker är upphängda och brynjan sprejad med 5-56 rostsprej. Jag kan säga att jag har haft det mycket trevligt i Dalslands skogar och vill passa på att tacka arrangörerna och Dalslands MedeltidsFörening för ett mycket skoj lajv.

Jag måste även säga att jag är mycket fascinerad över området - det har otroligt mycket potential även om det just nu var lite för blött för min smak.

Tänker skriva lite mer om mina tankar kring lajvet imorgon när jag är lite piggare och har stökat undan allt annat jag måste göra. Ska dock bjuda på lite bilder som jag tog innan och efter lajvet!


Hrodgeir (Glad) och Tmyrg (Lurvas) utanför Glads hus


Tmyrg (Lurvas) och Arna (Malin) på promenad


I lägret


Aksnag (Sax) och Tmyrg (Lurvas)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0