Lajvhemsida

Håller på med skapandet av en hemsida för vårat lokala lajv med google sites. Kan väl påpeka att det går helt OK och det är ganska tacksamt eftersom jag är rätt sopig på det här med HTML. Vi har redan en sopig gratishemsida men den är ganska begränsad just eftersom den är gratis så jag tror att det går att göra ganska mycket mer med google sites. Om inte annat är det bara att lägga ner, spendera några kronor på en domän och lära sig HTML ordentligt.

Kanske ska tvinga några av mina lakejer att hjälpa till med hemsidan så att den går framåt. Inför förra lajvet var det jag som gjorde i princip allt. Men sånt är livet - själv är bäste dräng. Det tar tid och man får ingen cred för det man gör. Helt värdelöst.

Bättre att lägga sin tid på att bygga en lajvby - då kan man i alla fall ta på resultatet. Folk är för bortskämda när det kommer till hemsidor. Funderar på att åka upp nästa helg och ta en ordentlig jobbdag på området!


Bild från senaste Nya Tolbygd, jag är påbäg upp i utkikstornet i härlägret

Kommentarer
Postat av: Jan

Giller att bloggen uppdateres så kan en läs å tagg inför lajva :)

2011-10-02 @ 16:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0