Lite nya grejer

Det hände sig som så att min far hade varit på auktion häromdagen och hittat lite smått och gått till mig. Jag blev självklart väldigt glad eftersom det var fina och användbara grejer:

  • En samisk bärmes i trä med hornbitar
  • En trämugg
  • En läderpåse


Tidigare idag satt jag och skissade lite på en alvoutfit till vårens Elerialajv. Är ingen konstnär direkt men nu har jag i alla fall en idé runt hur dräkten ska se ut. Nedan följer en konceptbild:



Ska se om jag kan utveckla konceptet lite längre inom en snar framtid. Har alltid velat spela alv så det ska bli kul att testa. Nu gäller det bara att samordna gruppen så att det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0