Nedräkningen börjar

På fredag är det då dags för årets sista inplanerade lajv för min del. Som jag nämnt tidigare så är det Fjällheim - Skogens Hemligheter som jag ska på med fyra personer till - en liten men stabil grupp.

Är ganska nöjd med intrigen som tilldelats oss - den är inte speciellt tydlig men det gör det hela desto mer öppet och spännande, jag har alltid varit en vän av frihet. Ska försöka lägga mycket fokus både på att prata med de andra deltagarna på lajvet men även försöka smyga runt lite i skogen och kanske rota fram någon adrenalinkick.

Det ska i alla fall bli skönt att komma ut i skogen och lägga all nolling och systematiskt supande bakom mig till förmån för frisk luft och äventyr. Kommer behöva denna kraftsamling för att orka med allt universitetsplugg.

Imorgon kväll kommer jag sätta mig med Henrik så vi kan pilla det sista med våra dräkter innan vi drar iväg.

Taggar lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0