Alvnamn

Det här med att skapa en alvkaraktär är inte alltid det lättaste. Satt på bussen upp till universitetet och klurade på ett namn. Även om det är långt kvar till nästa år så vill jag kunna vara väl förberedd och kunna göra ett gott intryck redan från början. Man vill ju tillföra lajven man är på någonting.

Namnet jag valde blev i alla fall Idhrenion, ett det betyder ungefär Son av Eftertänksamhet - eller det är i alla fall vad jag vill mena med namnet. Tyckte dessutom att det lät bra så jag kommer att köra på det.

Har även passat på att registrera mig på Elerias Skogsalvers forum. Ska se om man kan få något tips och stöd därifrån. Var tvungen att fixa en snygg avatar också så jag knåpade ihop denna:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0