Hantverkshäng

Stack till ungdomslokalerna och hantverkade lite efter att jag tagit en fet helsidesintervju med lokaltidningen, det går bra nu. De ska ha syjunta i dagarna tre inför lajvet eftersom kidsen har påsklov nu. Vi vuxna, viktiga personer som läser på universitet och inte har påsklov får nöja oss med att kika in när det går. Fick i alla fall lite sytt på min kjortel och baneret (snodde lite vitt linne av Gurra så nu kommer jag kunna sy klart baneret i veckan)


Problemet med ungdomslokalerna är de skrikiga högstadieeleverna - men vad gör man inte för kulturutvecklingen!

(Kidsen stökar ner något så offantligt också - ingen ordning!)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!



Jag heter Camilla och jobbar på Baluba Television.



Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för en förfrågan.



Du får väldigt gärna kontakta mig på mailen ovan.



Bästa hälsningar



Camilla

2012-04-11 @ 10:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0