Lajvpeppen drar igång

Sitter och försöker sy klart korset på mitt baner samtidigt som jag försöker plugga och njuta av det fina vädret - kan erkänna att det går hemskt dåligt. Borde egentligen hoppa in i duschen och dra till Gustav och plugga, tror jag får mer gjort där.

Ikväll ska jag i alla fall få klart korset på det där jämrans baneret. Vore verkligen skönt att få klart det till lajvet så man kan få lägga lite fokus på personlig heraldik - det är ju trots allt otroligt snyggt. Nu är ju min fana sne och allt annat än snygg men det är en start och förhoppningsvis blir de fanor jag syr i framtiden aningen snyggare. Det kanske slutar med att jag kan ha dem hängandes på väggen. Ridderligt och bra.

Bilder på baneret kommer förhoppningsvis snart.


Ett år gammal bild, föreställer något random vanligt folk

Klurade lite på en sak nyss, jag har i genomsnitt fem läsare om dagen på min blogg. Vilka är det mer än jag som läser den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0