Stress

Känner mig uppriktigt sagt stressad. Jag har kulturfrukost imorgon klockan halv åtta där jag lär sänka medelålder med minst 50 år, sen måste jag ta tåget till Karlstad och hinna på gym innan jag ska hem och hinna städa och plocka i ordning böcker innan jag ska till butiken och spela Badab Wars innan jag ska iväg på en fest som jag tydligen lovat att gå på men som jag inte hinner gå på egentligen eftersom det är tenta på måndag som jag måste hinna plugga för men som jag inte kommer hinna göra eftersom jag måste förbereda inför föreningsstyrelseträff med Värmlandsmoderaterna och skriva dagordning inför Distriktstyrelsemöte och planera nationella kampanjdagen vilket jag inte kommer hinna eftersom jag har en del grejer kvar att fixa inför lajvet som är om en vecka vilket jag tror jag har svårt att hinna med eftersom jag samtidigt måste se om första säsongen av Game of Thrones för att kunna gestalta en trovärdig god version av Jaime Lannister på lajvet men jag måste även äta, tvätta, städa, komma ihåg att säga "Hej" till grannarna för att framstå som trevlig vilket jag nog inte kommer hinna med eftersom jag måste sova med tanke på att det vore olämpligt att som offentlig person lassa amfetamin. Jag funderar på att skjuta mig med ett armborst i pungen.

Nu vet ni det.
Över till lite roligare saker:

Hade lovat någon att lägga upp en bild på någon outfit så när jag ändå var och hälsade på i farsans villa (där jag har en stash med lajvgrejer) så passade jag på att ta en bild. Blev visserligen skitfult men det är kläderna som är viktiga, inte jag. 

Luktade piss som fan i duschen dock - frågade farsan vad han höll på med. Han skyllde på vår inavlade raskattunge. Värd investering. Dock är det ju ganska coolt med en katt som utför sina behov på rätt ställe (nästan) - bättre än den gången han sket i duschen. Luktade inte gott. 
Premiärvisning på capen och den nysydda vapenrocken - båda helt handsydda i naturmaterial osv. Sånt här får ni aldrig se på Kissies blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0