Kastaria 2012

Sitter och filar på min karaktär till det sista Kastarialajvet - Tills dagen jag dör. Vad jag har förstått det som så kommer det i alla fall att bli det lajvet som avslutar Kastariakampanjen men vem vet vad som kan hända i framtiden.

Det här med karaktärer är alltid intressant, när man lajvat ett par år kan det vara lurigt att hitta på en ny unik karaktär som man både kan känna sig trygg med och vill spela. Inför Kastaria har jag tänkt att blanda lite lyckade karaktärsdrag från tidigare karaktärer i andra lajv som utvecklat lajvandet i min grupp. Då vi verkar bli en stor grupp på ca 20 pers blir det viktigt att ha bra lajvande inom gruppen.

Jag är i alla fall halvfärdig med konceptet och känner mig rätt nöjd. Ska kontakta gruppledaren i veckan och redogöra för mitt förslag. Tills dess tar jag helg!


Kommentarer
Postat av: Alexander

sv; Tack! :D

2012-01-21 @ 23:00:35
URL: http://mellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0