Prolog 2012

Det börjar dra ihop sig inför Prolog, Sveriges största lajkonvent som går av stapeln i Västerås 3-5 februari. Vi blir i alla fall fyra som åker från Värmland - drar med mig Lurvas, Jan och Tomislav och hoppas att det precis som förra året blir lärorikt och givande. Jag gillar verkligen Prolog som koncept och det är alltid kul att få träffa lajvare och skaffa nya bekantskaper på ett off-plan.

Något som kommer bli spännande är deras helvegetariska meny. Av miljöpolicyskäl har man valt att i år inte servera kött. Anser att det kanske fanns bättre sätt att ha säkra jordens fortlevnad men sen arrangerar jag ju inte Prolog heller så jag borde egentligen snällt sitta och vara tyst.
Kött eller ej, ser i vilket fall fram emot en fartfyllt helg och en antagligen flippad bilresa till och från Västerås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0