Swag

Det här med mysiga hemma kvällar är inte riktigt min grej, speciellt när man har en extra oromantisk flickvän som hellre slåss än kramas. Det är tur att man då kan drömma sig iväg till sagoskogarna där man kan krama träd (som inte slåss tillbaka).


I alla fall, imorgon kommer Rasmus från Stockholm och sover hos mig efter Distriktsstämman med MUF Värmland (Ja, jag är moderat, deal with it) - då ska han taggas igång ordentligt på lajv. Han har lovat att följa med på Nya Tolbygd och det löftet ska han få hålla, alternativt face my wrath som man säger väldigt ofta på andra sidan Altlanten (eller Nordsjön).

Var duktig och lagade lite hål på en kjortel och en tunika igår, skönt att ha det gjort - nu ser i alla fall kjorteln mer lappad och bondaktig ut än innan, vilket är bra. På något lajv i sommar tänker jag nämligen spela arg bonde!
När jag då inte är bonde har jag som bekant fett mycket swag och vinner alla lajv (som på bilden ovan). Punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0