Tillbaka efter uppehåll

Har i stort sett haft noll tid och energi att lägga på lajvande på en månad, skolan, politiken och träningen har tagit all tid. Nu på fredag ska jag dock iväg till lajvbyn i Sunne på ett bygg-/myslajv. Vi ska helt enkelt rusta upp byn och lajva lite samtidigt, tror det kan bli riktigt skoj! Tyvärr är det många som har en del kvar i skolan och studentbal m.m (+ att folk är lata och inte orkar bygga och arbeta) så vi verkar bara bli runt tio pers - dock tror jag det är tillräckligt för att få en hel del jobb gjort. 

Lyckades få med mig min moderatvän Rasmus också som ska testa på lajv, han har tjatat i ett år nu på att få följa med och nu blev det äntligen av, kan bli bra.

I övrigt går det en liten lajvtrend i Moderata Ungdomsförbundet nu - ett antal intressanter verkar finnas. Får väl anordna ett MUF-lajv.

Aningen oskarp bild från förra lajvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0