Lajvpaus

Har inte kunnat lägga speciellt mycket fokus på lajvandet just nu, partiet, kroppsbyggande och plugget tar för mycket tid för tillfället. Jag har i alla fall fixat en del nytt tyg som jag ska skapa en massa skoj med. Om en och en halv månad är det ju lajvpremiär i år för min del i alla fall. Jag har också lyckats med konststycket att få ett gäng bekanta att intressera sig för hobbyn och lovat att låna ut en del utrustning åt dem. Har i och för sig ett litet lager med kläder men det behöver nog utökas. Två kjortlar, en vapenrock och någon form av benklädnad får det nog åtminstone bli.

Ska se till att få lite tid för pysslandet när min tenta är klar nästa vecka. Sen att min flickvän bestämt sig för att stanna utomlands i en månad till ger ju en liten extra bonus på tidskontot. Nu gäller det bara att värva fler folk till lajvet så att det blir det bästa i kampanjen någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0